Höstväder

God förmiddag på er. Då var det åter måndag och ny vecka igen, och denna helg är förbi. Har haft en toppenbra helg. Umgåtts med familjen, på lördag. Jonte och jag var till mammas grav och planterade ljung och sedan åt vi en supergod middag hos pappa och Monica. Till förrätt bjöds det på potatis/purjolök/ost soppa (sååå jädrans god) med hembakat bröd. Varmrätt hare och älgstek, potatis, sås, kokta morrötter, gele och ett gott rödvin till. Efterrätten bestod av nykokt hjortronsylt med vaniljglass och en kopp kaffe! Såå gott. Har även myst med min pojkvän hela helgen ♥

Idag är det ruskigt höstväder. Det regnar till och från, 12 grader varmt. Skillnad mot för lördagens väder som bjöd på solsken från en klarblå himmel, då passade vi på och ta en skogspromenad. Håller på och tvättar för fullt idag och fixar lite här hemma, småplock. Men nu tog jag en paus, satte mig här framför datorn med en kopp kaffe och en kokostoscakaka. Ska även skriva en matlista för denna vecka, och iväg och handla. Hoppas på att det slutar regna ikväll, så man kan ta en promenad med Freja efter middagen. Sen blir det en myskväll i soffan. Mycket bra på tv:n nu. Kl 19 börjar äntligen sjukhuset på tv3 igen, sen halvåtta hos mig, 112 på liv och död och svenska hollywood fruar.

Resten av denna vecka är fullbokad den med. Imorgon blir det träning, onsdagkväll ett jobbpass 15:30-20:30, torsdag simma på kvällen. Helgen är än så länge oplanerad.

Önskar er alla en fortsatt trevlig måndag och vecka!


En liten fika paus med...


...detta sällskap såklart :)


I fredags fick jag skåpet jag beställde från ikea. Jonte hjälpte mig i lördags med och skruva ihop det. Hyllan är även den från ikea, som förra veckan fick sig en makeover med vit färg.



Kommentarer
Elin Gabriella - 22 år med mops, chihuahua och bebis i magen ♥

Så himla fint det blev i badrummet! :)



Koftan är tyvärr från förra hösten. från barnavdelningen dessutom, hihi.



Kram och ha en mysig kväll!

2011-09-12 @ 16:55:56
URL: http://elingabriella.se
Malin

Fin kaffekopp :)

2011-09-13 @ 08:44:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0