Mörka, mysiga höstkvällar

Godkväll i stugorna. Visst är det mysigt nu då det blir mörkare på kvällarna? Jag tycker då det iallafall, så mysigt då man kan tända ljus. Har sagt det förr men säger det igen, jag älskar hösten!

Idag har jag uträttat lite ärenden, var bla in på blomsteraffären där jag fyndade ett zinkhjärta för 49 kr. Fick en ide om att fylla det med grön mossa till julen och ha ett vitt blockljus med ett rött band på i. Vad tror ni om det? Just nu står det på mitt vardagsrumsbord, fylld med stenar och värmeljus. Har även varit iväg och tränat idag och träffat min älskling innan han åkte till jobbet. Man mår så bra i kroppen då man tränar.

Har nu landat här i soffan, efter kvällens middag (korvstroganoff med potatis) och kvällspromenaden med Freja. Nu ska jag njuta av en kopp kaffe och titta på sjukhuset, halvåtta hos mig och idol. Sen ska jag krypa ner i sängen och börja läsa i min nya bok, Änglamakerskan av Camilla Läckberg.

Ha en fortsatt trevlig onsdagkväll. Kram på er.



Zinkhjärtat jag köpte idag.


Längtar tills jag får börja läsa i denna bok. Har läst alla Camillas tidigare böcker och fastnade verkligen för dem. Köpte även ett par raggsockor på ica för 49 kr. Ett måste nu på hösten/vintern. Har haft ett par likadana tidigare men dom har jag tyvärr nött sönder. Men nu så har jag ett par nya mysiga raggisar!








Kommentarer
Lotta

Ja hösten är verkligen supermysig!



Vilket fint zinkhjärta, tror det komemr bli jättefint till julen med mossa och ett stört blockljus i.



Låter som en riktigt bra dag, skönt med ett träningspass! Blev det ett gympass?



Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll vännen :) Här blir det också Tvmys med halv åtta hos mig och sedan bonde söker fru. Kram, kram

2011-09-28 @ 19:52:15
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-09-29 @ 14:06:12
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0