Äntligen dator igen

Ja nu äntligen, har jag fått hjälp med hur man använder mobilen som ett bredband. Så nu sitter jag och bloggar via min laptop igen, vilket var ett tag sedan, eftersom jag har sagt upp mitt bredband och varit utan det sedan 30 nov. Visst har det gått bra och bloggat från mobilen också, men det känns bättre och sitta och skriva på en dator. Använder mobilen till allt annat som jag gör på nätet, men blogga kommer jag fortsätta att göra från datorn nu framöver :-)

Idag är det snöstorm här i Hälsingland. Det yrar snö utanför mitt fönster, känns helt rätt och sitta inomhus och mysa nu. Tror även att Freja uppskattar det, för just nu ligger hon på filten och sover. Ikväll blir det färsk pasta och ett glas vin till middag, sen mys i soffan. Imorgon ska jag ut på en långpromenad (om vädret är bättre) och har även tvättid mellan 11-16. På söndag åker jag till älskingen igen ♥

Önskar er alla en trevlig helg!


Kommentarer
Lotta

Vad härligt att internetet är fixat :) Hihi nu är det inte långt kvar till du flyttar, fasen vad roligt Maria :D



Låter som en mysig fredag :) Ikväll skall här firas med tacos och vin att vi har en ledig helg och tentan är gjord!!!



Hoppas ni får en kanonhelg! Kram <3

2012-01-13 @ 16:06:34
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Elin Gabriella - Mops, chihuahua och mamma till en prins

Hej och förlåt för sent svar :) Jag är jättenöjd med ipaden! Verkligen sååå mcket mer användarvänlig än vad jag trodde. Erik köpte den via jobbet så jag vet inte vad den kostade tyvärr :/



Kram!

2012-01-14 @ 16:15:07
URL: http://elingabriella.se
Lotta

I fredags kom Sofia och hennes pojkvän Sebastian hit och vi lagade tacos, drack vin, gjorde marängswisch och umgicks. På lördag putsade jag och målade ett lager på en möbel här hemma som vi ska ha i hallen och sedan kom mina föräldrar, lillebror och Trinny och Gucci.Vi hade en heldag här, supertrevligt! Idag ska jag fortsätta måla och sedan inte försöka göra så mycket :) Hur har er helg varit Maria? Hihi oj vad seg jag är på att ta kort. Ska få iordning lite till här sedan MÅSTE jag se till att ta kort. Saknar er jättemycket! Hoppas vi får träffas snart för jag spricker av längtan :) Kram fina fina vän

2012-01-15 @ 10:53:45
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

Hehe så Freja är likadan då Fredrik lämnar. Ja de är för underbara! vad skulle vi gjort utan våra hundar Maria? De ger så mycket :)



Imorgon åker jag till Ödeborg på eftermiddagen för på onsdag skall jag iväg och jobba 7.30-13.00 :) Sedan är det redan torsdag och föreläsning hihi. Vad har du för planer i veckan Maria?



Vad härligt att höra att din helg varit super! Japp det har våran också varit :) Åhhhh detsamma, guu så vi saknar er! Kram

2012-01-16 @ 20:06:39
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0