Oj då!

Oj då, nu var det ett bra tag sen jag bloggade. Men det är så mycket med jobb och körkort nu att jag faktiskt glömt bort bloggen :$ ska försöka skärpa mig nu! Stortrivs fortfarande i vårat fina hus, har införskaffat tapeter till vårt sovrum, lilla hallen och köket nu. Som jag längtat efter de :-) så nu blir det tapetsering. Älsklingen fick semester i fredags och jag ser framemot min semestervecka v 29. Då ska vi hitta på nå skoj.
Idag är jag ledig, skönt. Tog en sovmorgon och sen en långpromenad i den ljumma sommardagen. Nästan så man kan ana åska i luften. Ska bara ta't lugnt resten av denna söndag, slappar dag. Det behövs de också ibland. Och bilder kommer här på bloggen, då vi tapetserat klart :-) Ni kan även följa mig på instagram om ni vill, november1982.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0