1 juni, sommaren är på intåg


God förmiddag! Då var det fredag, helg och 1 juni. Kan ni tänka er, sommaren är på intåg! Som jag längtat efter den underbara sommaren. Härligt och få gå ut och känna alla dofter, höra fågelkvitter och ljusa kvällar. Syrénrena blommar på vår gård nu, ska plocka in en bukett på måndag då jag ska städa.
Men idag bjuds det tyvärr inte på nån direkt värme. Solen är framme, men kallt i luften. Tänk förra helgen då var det verkligen sommarvärme. Hoppas att den vill komma tillbaka snart. Just nu sitter jag i soffan och myser, hör elden sparka i kamin, har nykokt kaffe i koppen och nya nr av allt i hemmet ligger på soffbordet och ska bli läst nu. Fredrik sover, han jobbar nätter nu. Men ska ta och smyga in till han runt 14 tiden och ge han en puss och väcka honom, sen åker jag mot jobbet och han hämtar hem go grabbarna, som ska vara här ihelgen :-) jag jobbar även imorgon kväll och delad tur på söndag. Så jag önskar er alla en riktigt trevlig helg!


Kommentarer
Lotta

Vi vill önska er en riktigt trevlig helg! jobb hela helgen, hoppas du får en trevlig jobbhelg :)



Nu längtar jag efter kort på huset och trädgården hihi :D



Kram på er

2012-06-02 @ 13:57:21
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0