Mys måndag


Godkväll. Måndag och ny vecka. Helgen har varit jättebra. Jobbade på fredag kväll. Unnade oss en sovmorgon på lördag, åt en god frukost tillsammans och sedan åkte vi till stan en sväng jag och älsklingen. Då vi kom hem så tog jag en promenad och sen hämtade vi grabbarna som stannade till söndag. Mysigt! Dom är ju för härliga :-) På söndag efter vi lämnat grabbarna igen, så tog jag en kvällspromenad i solskenet, härliga vår och ljusa kvällar. Sen lagade vi tacos och myste i soffan.
Ja jag kan nu berätta det roliga som hänt i mitt liv. Jag och älsklingen har köpt ett hus tillsammans :-) han har nu fått sitt hus sålt, så i april maj får vi flytta in i vårat hus :-D Har inte packat upp så mycket av mina saker än här i Fredrik hus, är ingen ide då vi ska flytta snart! Känns sååå bra. Är så lycklig <3 Nu ska jag mysa ner mig i soffan, med tända ljus och invänta halv åtta hos mig, familjen annorlunda och Maria Wern. Älskling är på övning med brandkåren ikväll, men kommer hem strax.


Kommentarer
Lottiz

Detta är du verkligen värd!! Snart blir det väl bebis oxå eller??!! Kram

2012-03-20 @ 10:36:08
Maria

Haha.. ja kanske det ;)

2012-03-21 @ 19:02:33
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Lotta

Grattis till er maria! Vad himla roligt!! :D Superjättemycket roligt!



Hoppas ni har haft en jättebra vecka och kommer få en jättebra helg :) Kraaaaam fina vän

2012-03-22 @ 21:13:15
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0