Regn och regn.


Godkväll. Ligger här i sängen och lyssnar på regnet som smattrar mot rutan. Mysigt! Men saknar min underbara älskling :-) <3 dom har de bra där nere i värmen på Rhodos, vi sms:ade med varandra nyss. Idag har jag varit till körskolan igen, går riktigt bra och köra, men den där förbannade teorin vill jag slippa. Usch! Men, men jag ska nog klara även den. Då jag var hemma igen kom svärföräldrarna hit en sväng, vi åkte till gamla huset å hämtade lite saker. Nu är det bara garaget kvar. Hade planerat in min dagliga promenad innan lets dance började men den fick jag skippa då himlen valde att öppna sig och bjuda på spöregn. Fick snäll stanna inomhus, elda i kamin och bädda ner mig i soffan under filten, med lite ostkrokar och loka vattenmelon. Smaskens. Har hittat en mysig runda att promenera, som tar drygt 1 timma. Skönt och få komma ut och gå varje dag! Nä nu så, ska jag ta och sova. Imorgon hoppas jag på bättre väder, så jag hinner med en promenad innan ett kvällspass på jobbet väntar. Jobbar även lördag kväll, så jag önskar er en trevlig helg redan nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0