Hemmet

Godkväll. Ja nu har man bott här i en vecka, och man har väl kommit iordning nu. Om jag trivs, det kan jag inte svara på än, är så mycket annat just nu. Å så mår jag så dåligt. Så det är svårt och känna efter, men jag hoppas att den känslan infinner sig så småningom. Försöker vara stark, men det är så svårt då man förlorat den man älskar av hela sitt hjärta ;( Just nu kämpar man för och få vardagen att funka..
 
Om det ändå kunde....
 
Aja delar med mig av 2 st bilder ifrån mitt nya hem. Trevlig helg på er!
 
Sovrummet. Före och efter bild. Jag och pappa tapetserade där idag. Tusen tack älskade pappa för hjälpen! Älskar dig. Sen så är det bilder ifrån tvrummet. Ska tapetsera om i kök och hall också.


Kommentarer
Länge kollat din blogg

Fint! vitt och ljust dock med värme. Hang in there, så ska du se att det ordnar sig. (Även om jag vet att man avskyr att höra dessa 'klyschor').

2012-11-11 @ 22:01:19
Kämpa på

Jag har egentligen inte en aning om vad du varit med om, men känner ändå att jag kanske anar lite granna. Vi känner inte varandra alls, men kan inte låta bli att följa din blogg och jag känner verkligen med dig. Om de är de jag anar att de är så vet jag på något sätt vad du går igenom. Har varit med om exakt samma sak. Jag var riktigt under isen och trodde inte ens att jag skulle orka leva vidare, men på något sätt så löste det sig till de bättre. Idag kan jag se tillbaka på det och inse att det kanske var bra det som hände..även fast jag var kär upp över öronen.
Jag ska egentligen inte sitta här och tycka och gissa vad det är jag tror du går igenom...men vill ändå säga ett par stärkande ord till dig Maria. Kämpa på..förr eller senare blir det bättre och du börjar se på allt med klarare syn.
Kram

2012-11-24 @ 17:51:35
Anonym

Tack för dessa fina ord! <3 /Maria.

2012-12-21 @ 19:06:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0