Skaka ruummpaaa..!! :-P

Godkväll. Lovade ju ett utlåtande om zumba passet ikväll och här kommer det. Jädrar vad skoj det var :-D skrattade, svettades, skakade rumpa och svängde på höfterna! Härlig musik och supermysig ledare, så detta var då inte sista gången jag går på zumba. Imorgon är det cirkelgym som vanligt. Idag har det bjudits på ljuvligt höstväder. Solsken. Tog en långpromenad med Freja efter frukosten. Det är ju så vackert ute nu. Väl hemma igen, drack jag kaffe ute på bron i solen, och bläddrade igenom dagens post, sen tog jag tag i trädgårdsarbete. Klippte ner lite blommor. Imorgon ska jag ge mig på våra bärbuskar. Nä nu har jag varit uppe för länge och skrotat känner jag, känns som grus i ögonen. Dags och sova. Sa åt Fredrik att han skulle väcka mig imorgon bitti, då han kommer hem från jobbet runt 6 tiden. Hade tänkt mig en rask morgonpromenad då :-) men först nån timmes skönhetsömn. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0