Soffhäng

Idag har jag typ spenderat min dag på soffan, nerbäddad under filten med kamin som sprakande så mysigt och värmde gott. Vaknade med världens huvudvärk! Urk. Har sällan huvudvärk nu för tiden. Tvingade i mig lite frukost och tog 2 alvedon och la mig på soffan. Har slumrat till några ggr, pluggat körkortsteori och spelat angry bird och wordfeud (bra tidsfördriv då man är sjuk) Å för den delen så har det regnat hela dagen lång, så man kunde med gott samvete slöa/vila på soffan! På eftermiddagen blev jag piggare. Lagade mat åt mig och Fredrik. Pasta med sås, snabb enkelt och gott! Städade sen huset och bäddade rent i sängen. Sen kikade jag på bonde söker fru och roomservice, och Fredrik åkte och tränade på brandstation innan jobbet. Nu var det skönt med en dusch och sen få krypa ner i den renbäddade sängen. Bara sambon som fattas bredvid <3 läsa lite nu (känner mig inge trött än) sen sova. Imorgon ska jag iväg och jobba nån timme, sen ut på kvällspromenad efter middagen som blir leverbiff med egengjord brunsås och potatismos. Är ju sååå gott med hemmagjord potatismos :-) Godnatt mä er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0