Fredag

Ja då var det fredag och helg igen, tjohoo :-) Känner mig rätt så seg nu på fredagkvällarna då man stiger upp så tidigt varenda dag, så det händer inte så mycket dessa kvällar. Är skönt och slappa i soffan, äta nå gott och tända ljus. Vilket jag gjort nu.
 
Idag efter jobbet följde Mia med mig hem en sväng. Vi besökte Panesgården, Camillas Corner (inredningsbutiker) och en klädaffär. Fyndade en ask och en tavla och så ett rosa linne. Nöjd!
 
Imorgon är det dags för och få se Stiftelsen live, ska bli kul.
 
Önskar er alla en riktigt trevlig helg. Kram på er :-)
 
 
 
Denna tavla och ask köpte jag idag. Asken var på rea, och tavlan köpte jag med mitt presentkort :-)
 
Tog denna bild då vi satt i bilen idag på väg hem till mig :-)
 
Vårkänslor!! :-)
 
 
Fredagsmys :-)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0