Härliga, underbara fredag!

Jaa mina kära vänner, då var det äntligen fredag och helg igen. Är det inte underbart?! Fast helgen inte har något inplanerat så är den lika underbar och efterlängtad varenda gång den kommer. Det är liksom något speciellt med fredag och helg. Helt klart dom bästa dagarna på veckan. Har Ni någon favoritdag?

Min fredag har varit bra, klockan väckte mig 5:30 imorse, dags för dusch och frukost innan man begav sig till skolan. Har tittat på film och pratat om psykiska sjukdomar och haft lite grupparbeten, men på eftermiddagen då klockan närmade sig två, då gav plugghjärnan upp och man tappade koncentrationen, märktes att det var fredag. Har nu placerat mig i soffan och tänt ljus. Mätt i magen efter kvällens middag, tacos. Ska nu rasta Freja och sedan blir det fredagsmys i soffan med idol och ben and jerry glass. Hur ser erat fredagsmys ut?

Ha nu en toppenbra och mysig helg alla mina vänner. Kram på er ♥



Något som verkligen hör till hösten och fredagsmyset, är självklart att tända ljus!
Dessa söta ljuslyktor sprider ett mysigt sken här hemma hos mig.





Kommentarer
Lotta

Hihi åhh ännu ett superhärlig inlägg som får en att bli på toppenhumör :) Håller med dig om att fredag och helg är veckans bästa dagar! Det är speciellt och man blir extra glad bara av att det är dessa dagar, konstigt :)



Ahaaa är det så ni blir lite lediga, nu hänger jag med :) Hur går det med kursen? Mycket att göra?



I helgen har vi bara planerat in plugg :) Har pluggat lite grann båda två och nyss kom vi in efter en skön promenad runt spikön. Dock började det regna när vi var ute, bläää :) Men desto skönare att vara inne nu och se det regna utanför hihi. Mysfaktorn är hög! Skönt med en lugn helg.



Hoppas ni får en toppenlördagkväll och Söndag :) Det enda som kan stoppa oss från att åka till Edsbyn nu v.45 är vädret, annars kommer vi!



Kram på dig vännen

2010-10-30 @ 15:57:08
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0