Köksbords makeover

Godkväll allihop! Hoppas ni alla haft en toppenbra start på denna nya vecka. Det har ialf jag. Började denna måndag med en god frukost och sen skogspromenad med Freja. Alltid lika härligt att få njuta av en lugn och rofylld skogspromenad på morgonen. Möttes av en man som tyckte att Freja var så söt och han berättade om alla sina hundar han haft, roligt då man möter sånna trevliga människor, som vill hälsa och prata. Inte ofta det händer, vi svenskar är ju så strama av oss ibland och rädda eller hur?

Sen har mitt köksbord fått en makeover med vit färg. Tänk vad lite färg kan förnya, och det känns som nytt. Blev jättenöjd ialf. Bordet har jag ärvt från min morfar. Och så har jag även tvättat idag, ett tråkigt måste. Funderar på att skaffa en egen tvättmaskin, så man slipper springa till tvättsugan. Vore så skönt att få tvätta när man vill och har tid, slippa boka tvättid. Å en diskmaskin skulle jag vilja ha, ny mobil är nödvändigt... jaja får ta en sak i taget nu :-)

Nu ska jag göra iordning lite kvällsfika, det blir te och skorpor. Sen mysa i soffan med Freja och kika på halv åtta hos mig och biggest loser. Sen får det bli sängen och läsa i nya boken, började så smått att läsa i den idag innan jag gjorde iordning middagen, och den är jättebra. Kunde nästan inte slita mig, men min kurrande mage sa till sist ifrån.

Ha nu en mysig måndagskväll allihop. Ni är för gulliga med alla era fina kommentarer. Stor kram till er alla ♥


Köksbordet före målningen (en gammal bild, som jag tog tidigare detta år)


Köksbordet efter målningen. Nöjd.



Kommentarer
Sofie

Det blev ju superfint! Tänk att det gör så stor skillnad :) Och vilket fint kök du verkar ha, köksluckorna var himla snygga.



Ha det fint!

Kram, Sofie

2010-09-13 @ 21:01:22
URL: http://syssla.blogspot.com
emma

fick du mejl med bilder lösen osv?

2010-09-14 @ 00:35:22
URL: http://enlitentax.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0