Söndag och valdag

Då var det söndag igen och denna helgen är snart förbi. Idag vaknade man strax före kl 8, utvilad. Steg upp och tog en morgonpromenad innan frukost med Freja. Smakade underbart gott med gröt och kaffe framför nyhetsmorgon då man kom tillbaks. Sen så har jag såklart varit och röstat idag, tycker man ska ta chansen då man får göra sin röst hörd och få rösta. Spännade och se hur detta val slutar. Hoppas att det blir så som jag vill.

Har även beställt en ny mobil ikväll, blev en sony ericsson. Har funderat ett tag på att köpa en ny, bara för att jag tröttnat på den jag har, men nu så blev det faktiskt nödvändigt. Min mobil har nämligen gjort sitt. Batteriet är jättedåligt, knapparna fastnar och hakar upp sig och så har jag ju tappat den i asfalten och golvet ett antal ggr, flams maja som man är, denna nya mobil ska jag vårda ömt :-)

Nu sitter jag här i soffan, har tänt lite ljus och har nyss druckit upp en kopp med förkylningste. Har börjat fått lite smått ont i halsen och huvudet känns tungt. Läre vila nu, så man inte blir sjuk, denna vecka då det är den första veckan på praktiken imorgon. Nu ska jag forstätta att kika på ensam mamma söker och sedan en film innan det är dags och krypa ner i sängen. Imorgon kl 10 ska jag vara på praktikplatsen, ska bli skoj.

Hoppas ni alla haft en toppenbra helg. Kram på er.


Denna mobil har jag beställt. En Sony Ericsson Elm J10i2. En rosa såklart, tyckte det var lite fräsigt. Så tråkigt att alltid har svarta telefoner. Nån som har en sån här telefon? Isof är ni nöjda?



Kommentarer
Helena

Hej!

Vad kul m en ny mobiltelefon! Jag vill också ha en ny, men den får hänga m ett tag till. Hoppas du mår bättre snart, så du slipper förkylning nu till praktiken. Skönt att du har fasta tider och slipper sena kvällar och helger, då kan du pusta ut på helgerna och ladda batterierna =) Jag börjar också känna av förkylning igen. Vaknade i morse m halsont och rinnande näsa. Dricker kaffe nu och hoppas det ska vända =) Ha en bra måndag och krya på dig!

Stor kram

2010-09-20 @ 08:18:49
Lotta

Åh vad spännande att du har beställt en ny telefon :) Fint med färg! Haha ja men då var din förra mobil välanvänd iallafall :D Skönt med en ny och fräsch!



Hoppas det har gått bra på första praktikdagen idag, spännande att höra hur du haft det :) Och jag hållar alla tummar på att du slipper bli sjuk...Fy inte kul!



Kram kram på er och fortsatt trevlig dag! :)

2010-09-20 @ 13:46:50
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
emma

såg designen du gjort

skit söt

men jag fattar inte hur man får in den på bloggen:((

2010-09-20 @ 23:57:54
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Lotta

Åh vad duktig du är Maria! Simma är härligt och bra för kroppen :) Nej men det förstår jag. bättre att vänta till det passar bättre med skolan och så, så att du kan träna på lite bättre tider.



Vad roligt att höra att första praktikdagen gick bra och att du kommer trivas :)



Haha japp hoppas det går bra. Tack Maria ;-)



Hoppas ni får en mysig tisdagkväll! Här ska det bli mys framför tvn heeeeela kvällen. Kram finfina vän

2010-09-21 @ 19:05:51
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0