Fredag

Fredag och helgen är här, samma härliga känsla infinner sig varje gång helgen närmar sig. Idag sov jag till 8, tog en promenad på engång. Sol, men kalla vindar. Känns att hösten är här, frisk höstluft! Är så skönt nu då man kommit igång med dom dagliga promenaderna igen, man känner att man behöver komma ut varje dag och gå. Likaså med träningen, känner mig så peppad. Är ju så kul! Var iväg på gymmet igår med och tränade efter jobbet.
 
Nu måste jag sätta igång med matlådan till jobbet ikväll, som blir lax i ugn. Sen plugga körkortsteori. Jag spyr snart på detta, f*n måste man göra teorin för. Räcker det inte bara med och köra bil?! :P Jaja jag ska väl klara av detta också, så småningom. Prov och uppkörning snart, är redan skitnervös!
 
Här kommer ett kollage ifrån min vecka. Trevlig helg önskar jag er alla.
 
Promenad-Nytt till köket (blommor)-Fruktsallad-Mys i soffan under nya filten-ToppHälsa och kaffe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0