Skratt och god mat

Gårdagen bjöds det på grillshow på en resturang här i närheten. Monica bjöd mig och hennes bror eftersom vi hjälpt henne så mycket nu då hon flyttat och det var en kanonkväll med massor av god mat (grillbuffe) god dricka och väldigt bra underhållning, dom är ju suveränt duktiga! Många bra låtar som gjorde att man stampade takten och sjöng med. Och många skratt då dom spexade, och såklart att låten som hade fastnat på min hjärna i torsdags var med som allsång, ja där kunde man ju glatt sjunga med, eftersom texten redan fanns där i huvudet, haha!

Dagen/kvällen blir lugn, ska ju upp och jobba imorrn, delad tur 7-12:30 - 14:30-21:30. Ska ta en promenad med stavarna nu. Sen blir det nog inte så mycket mer gjort, läsa lite i "Mias systrar" med en kopp kaffe som sällskap, dammsuga av lite och sen laga kvällsmat som blir lasange och sallad.

Trevlig lördag allihop!





Gårdagens outfit. Ser lite konstigt ut då man fotar från denna vinkel.
Har mitt nya linne från HM, svarta leggings och så vita ballerina och vit väska.
Bakom mig skymtar man lite av mina nya bokhyllor som jag målat om. Kommer bilder på dom vid ett annat tillfälle :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0