Fredag och självstudiedag!

Åh vad härligt att det äntligen är fredag och helg, och för min del är det ledigt från skolan och självstudier. Tycker det är rätt skönt att ha självstudier varje fredag och måndag, man kan plugga i sin egen takt men endå hinna med att göra andra saker, idag blir det bara lite pluggande. Ska sätta mig ner och skissa upp hur uppgiften ska se ut och hur jag ska skriva, sen så sätter jag mig ner imorgon istl. Känner att jag måste få ha en dag utan plugg!

Igår var vi som sagt på ett step-styrka pass på Rehab på kvällen. Det var jättekul med lite för högt tempo för min smak ibland, man hade ju svårt och hänga med på alla steg hela tiden :-) Märktes nog att det var första gången jag gick på ett step pass. Man får verkligen upp flåset. Ska prova på detta pass fler gånger. Att hänga med i stegen ger sig nog med tiden. Ihelgen blir det ingen träning utan bara promenader, men på måndag är det dags för ett pass på gymmet. Känns så härligt att man kommit igång med träningen igen, man mår ju så bra av det.

Efter några dagar med minusgrader mellan 14-18 grader, så är det rätt skönt att termometern bara visar -7 idag. Ska ta en promenad nu, sen hem och städa! Ikväll blir det fredagsmys med god mat och idol.

Ha en toppenbra fredag och helg allihop. Kram på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0