Im back!

 
Godkväll på er. Nu var det ett tag sedan jag var här inne och skrev. Och nu då jag loggade in och fick se dessa fina kommentarer som någon anonym lämnat, så värmer det i mitt hjärta. Tack fina du, vem du nu är!
 
Jaa, vad ska man säga om mitt välmående. Jag börjar faktiskt må bättre, klättrar sakta men säkert uppåt på stegen. Känns bra, har lärt mig och acceptera att vissa dagar känns piss och är jobbiga. Men att livet fortsätter, trots denna hjärtesorg och saknad! Kommer sakna honom ett bra tag framöver, men mitt liv är inte över för det. Han finns i mina tankar, men jag känner ju nu att jag kan leva vidare. Jag stäcker på ryggen och ler!
 
Är så otroligt tacksam för min fina familj och underbara vänner som finns där runt omkring mig, utan erat stöd hade jag inte suttit här idag. Är er evigt tacksam. Älskar er så!
 
Nu ska jag ta tag i bloggandet igen, har skaffat internet som snart kommer bli inkopplat, plus att jag ska få hjälp med min datorn som är så seg att man ibland har lust och slänga ut den genom fönstret! Nu är jag på banan igen, kan inte lova att det kommer hagla inlägg varje dag, men jag ska skriva varje vecka :-)
 
Önskar er alla en riktigt fin jul och nyår. Min julkänsla har liksom inte infunnit sig ännu, när det inte blev som jag tänkt mig detta år. Men jag letar i alla skrymslen och vrår efter den och hoppas att den infinner sig på julaftons morgon.
 
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0