Snön faller

Vad gör ni dan, före dan, före dopparedan? Själv somnade jag alldeles för sent igår kväll och vaknade alldeles för tidigt idag, gäääsp! Myser i soffan i morgonrock än, med kaffe och kikar på nyhetsmorgon. Granen lyser, hyacinterna doftar ljuvlig och snön faller utanför fönstret.. Hmm nu borde ju julkänslan komma?! Letar vidare efter den..
 
Ska strax bege mig ut och handla, sen iväg och jobba ikväll mellan 16:30-20:30, likaså imorgon. Sen firar vi som vanligt jul hos min äldsta bror med familj. På juldagsmorgon jobbar jag igen 7:30-15:30, på kvällen vet jag inte vad som händer. Blir väl att man myser ner sig i soffan och tittar på nån utav julens alla filmer. Annandagen träffas vi hela familjen igen hos pappa och Monica och äter middag. Och sen blir det glöggkväll hos Helene. Så ser min julhelg ut.
 
Hur ser eran helg ut?
 
 
Mys framför nyhetsmorgon, tidigt imorse!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0