Farliga katalog

Åhh jag blir tokig på mig själv. Vad hade brevbäraren slängt ner i min brevlåda idag då?!! Jo, en hm katalog. Farligt! Slängde mig på den på engång då jag satte mig ner för att äta, bläddrade igenom den och hittade 3 st klädesplagg som jag bara måååsta ha! Jag har redan beställt kläder tidigare som kommer i mitten av maj, så egentligen skulle jag INTE ha beställt nå mer, men jag kunde bara inte motstå, dom liksom ropade på mig de där linnet, tröjan och t-shirten. Ooopps I did`t again. Uscha.. Å n g e s t..

Håller på och tvättar oxå, och så har jag dammsugit, dammtorkat och torkat golven. Ska sen sätta mig och kolla på film ikväll, fick 2 st nya filmer på posten idag från filmklubben. Imorrn ska jag ta en sväng me vespan till byn för att införskaffa mig ett par vårskor vilket är ett måste, har bara vinterskor och foppa tofflorna ( och så en massa sommarskor ), liiite för tidigt att springa runt i foppisarna nu, och så vill man ju ha ett par tennisskor oxå. Hoppas att jag hittar nåra. Ska även svänga in till mammas grav då jag åker hem. Ska oxå dit på söndag och sätta blommor, så mamma får fint i sin lilla "trädgård" älskade mamma, saknar dig så mycket, den saknaden efter dig är obeskrivlig!!

Sen lördagskvällen innehåller party me Lotta! Yeah...!! Ska bli askul.

Näe nu väntar tvättstugan... måste kila..

MMmmums va gott de e med gröna vindruvor.. mummsar sånna nu ;-)


image10


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0