Härliga lördag..

Mmm va de e skönt med helg nu då man jobbar hela veckorna. Man riktigt njuter och uppskattar helgerna mycket mer än vad man gjorde förr. Igår kollade jag på filmen när mörkret faller och jag tyckte den va asbra. Käkade lite popcorn och kollade me spänning på filmen. Hamnade i säng vid 23:30, somnade på engång var såå trött både jag och Freja :-)
Lördagen har än så länge innehållit städning, tagit reda på tvätt, rensat och städat en garderob, vart till förrådet och hämtat utemöblerna till balkongen. Och nu ska jag snart ta och duscha sen gå till pappa sen ikväll och äta.

Poppar melody club fever frever på högsta volym nu.. yeah!!


Vad gör Ni en lördags för/eftermiddag?!


image4


Kommentarer
Emma

aww va söt hon var på denna bild!

2009-02-12 @ 11:16:39
URL: http://enlitentax.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0