jungfrukust vägen

Ja då var man hemma igen efter en heldag längst Hudiksvalls fina kust.
Vi har åkt och kollat på en massa fina och mysiga fiskeläger och vackra och söta små hus. Tänk om man kunde bo så där, alldeles vid havet. Ialf på sommaren, så underbart! Jag älskar havet.
Var först till hornslandet och hölik, och vilken strand.
Helt underbart. Med havet och en len, mjuk sand under fötterna. Och solen som värmde från en klarblå himmel. Kan de bli bättre än så?!
Åt picknick på stranden, sen åkte vi vidare på jungfrukust vägen och kollade in alla små fiskeläger och stugor.
Åt en god middagresturang skatan ( ja vilket namn) som låg alldeles vid havet. Sen bar vi iväg hemåt.
Kom hem vid 19:45. Tog en promenad me Freja och nu har jag nyss duschat och bytt om till myskläder, så skönt efter en dag i jeans. Nu ska jag ta och värma lite rött te med smak av blåbär och sen sätta mig i soffan och kolla på "what about brian" sen får de faktiskt bli sängen, man blir bra sliten efter en sån här dagstur. Men så mysigt!

Imorrn ska man till frissan och bli snygg i håret, ska klippa och färga!

  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0