söndag och regn

De var väldigt roligt igår, träffade en massa folk och gamla klasskamrater man inte sett på väldigt länge, mycke folk var de oxå. Dansade typ hela kvällen, så man har väl lite småont i fossingarna idag.
Ska stoppa dom i ett fotbad sen som plåster på såren. Kom hem vid 02:20, tvättade av sig, bytte om till nattlinne och la sig och sov direkt, skittrött. Sov längen, skönt med sovmorgon. Annars sover jag aldrig längre än till allt mellan 7-9.
Har inte gjort så mycket idag, duschat, lagat mat, slappat framför tv:n, tråkigt väder ute, mulet och trist.
Just nu duggar de lite ute. Väldigt tomt utan Freja, hon är i stugan med pappa. Kommer hem på onsdag. Lillfisan min. Hon måste ju vara där me pappa nu eftersom jag jobbar, vill inte att hon ska vara ensam om dagarna i hundgården utan pappas vovvar, så då är de mycke bättre att hon får följa med till stugan där hon kan springa fritt och busa me dom andra.

Nä nu ska jag ta en liten promenad i regnvädret, sen kolla på reprisen av "What about Brian" De får helt enkelt bli en kväll framför tv.

Jobbet kallar imorrn igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0