trött och seg

Fy vad denna vecka INTE började bra. Jobbade över till 19 igår, helt slut då man kom hem. Duschade och lagade lite mat, sen vart de sängen på engång. Somnade direkt.
Idag har de gått bättre, men längtar redan till helgen. Är så himla less.
Går nu och väntar på besked om ny hjärtoperations tid.
Hoppas att de blir snart. Vart så himla besviken då jag fick hjärtklappning igen, har ju mått så himla bra sen operationen i juni. Till och med kunnat börja springa igen vilket jag inte kunnat på flera år på grund av mitt hjärtfel. Och så förra veckan kom de tillbaks. *suck* men så är de, de är bara att vänta på en ny operation och nu vet jag att de kommer att bli bra, för de sa dom. Och även att de kunna komma tillbaks, eftersom mitt fel var av den ovanliga sorten. Men man trodde ju att de skulle gå vägen, att de skulle blir bra. Men man ska aldrig hoppas för mycke.

Nåja. Nu ska jag ta och värma en kopp te, titta lite på tv sen rasta Freja och sen krypa ner i den underbara sängen och sova! ZzzZzzZZZzzzzZzzz.... Mmmm

image154



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0