annandagen och utgång

Ja då var snart julhelgen förbi, så fort det går. När man var liten så tyckte man att julhelgen var så lång och inte tala om julafton, man tyckte den var jättelång, man älskade den dagen. Fast de gör man ju nu oxå fast på ett annat sätt. Men de har varit väldigt tomt utan dig mamma, en plats som alltid kommer att stå tom. Känns så konstigt. Saknar dig så himla mycket! Gårdagen var det ju julmiddag hos pappa med hela fam. Fick även 2 st julklappar då, fick 2 st badlakan och 2 st glas änglar. Jättefina.

Dagen har inte innehållit så mycket ännu, vakna vid 8:30. Klev upp och åt frukost. Gosade med Freja i soffan ett tag och kollade på tv, hon fick sitta i mitt knä inlindad i filten, hihi. Bortskämd. Sen gick jag till pappa med henne och så tog jag en långpromenad med stavarna, har även skaffat mig en räknare till bloggen idag, kul och se hur många besökare man har. Nu ska jag ta och städa och sen slappa i soffan en stund innan de är dags att göra sig iordning och åka till Jenny. Dags för party och utgång. Ska bli så kul. Behöver få komma ut och träffa lite folk nu och ha kul.


Min lilla gofis.


Kommentarer
Lotta

Hoppas du och Jenny hade jättekul med partandet igår!! :) Själv har jag varit hemmakär till max :P Hoppas du får roliga mellandagar Maria! Hälsa freja från mig :)

2007-12-27 @ 10:31:13
URL: http://lottasvensson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0