inredningsgalen

Har suttit och kollat runt lite på internet nu på olika sidor och bloggar om inredning. Och så mycket fint de finns och massor av saker som jag vill ha, jag älskar inredning. Det ska vara modernt, stilrent och prydligt. De är min stil de. Hittat lite smått och gott som snart kommer få en plats nånstans i mitt lilla hem (saker från ellos och ikea)
     
     
Nu ska jag ta mig en kopp med kaffe latte och mysa ner mig i soffan och invänta idol finalen. Får bli en lung kväll. Har haft fullt upp hela dagen, bakat pepparkakor, städat, promenerat, lagat mat. Så nu tycker jag att jag är värd en lugn hemma myskväll med massor av ljus och mys. Ska även jobba imorrnkväll, 14-21:30 *ler* även den 23-28-30, bra!!

Trevlig helg allihop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0