åska & regn

Jajamänsan, oscar har varit i farten idag, asså åskan. Var nåra rejäla smällar och en rejäl regnskur sen gick de över lika fort som de började. Just nu är de mulet men 21 grader ute.
Håller på och hungrar ihjäl, maten står för närvarande i ugnen och steker sig.
De är en paj med broccoli, purjolök, skinka och ost. Mmm så gott. Gu så min stackars mage kurrar nu. 30 min till, sen så får jag äta.
Nå vad har denna dag innehållit mer då?! Jo jag vaknade tidigt som vanligt, tog en promenix me Freja.
Åt frulle i sängen framför tv:n, sen tog jag vespan och åkte till blomsteraffärn och köpte nya blommor till mammas grav, planterade dom.
Åkte hem och så kom regn/åskvädret. Tog och städade och bakade lite.
Och nu sitter jag här hungrig som en gris. Men får skylla mig själv då jag bara ätit frukost och en banan idag.

Mimi ninakupenda



Kommentarer
Palina

Vill du kolla vad jag köpt?

2007-07-17 @ 16:46:13
URL: http://pralina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0