Härliga underbara sommar

Åh vilken dag, sommar sommar säger jag då bara. Har suttit i solen idag och solat och läst bok. Freja strosade fritt runt och såg väldigt mallig ut att få springa fritt, kom ibland fram till mej och gav mej en puss och sen strosade hon vidare. Gav upp solandet vid 14 tiden, orkade inte sitta längre var så himla varmt. Gick in och duschade istl och tog vespan till mammas grav med en bukett blommor.
Sen lagade jag lite mat och satte mej på balkongen för att avnjuta min måltid med en tiggande hund vid fötterna. Tänk vad dom kan se sådär otroligt söt ut då, så söt att man bara måste mata dom.

Har nu varit till badstranden så Freja fick bada lite, jag själv nöjde mig med att bara bada fötterna. Men de räckte de med. Nu ska jag ta och göra iordning citronvatten, skölja vindruvor och sätta mej på balkongen i solen och lösa soduko och svära åt de jag inte klarar av.

image102


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0