home sweet home

Ja nu är man hemma igen efter en vecka i stugan, me pappa och Jonte och såklart vovvarna. Vi har haft de bra, fint och lagomt varmt väder, har varit ute och fiskat varje dag, jag fick en aborre på kastspö igår då jag och Jonte var ute i 3 timmar och fiska. Sen har vi ätit gott, druckit gott.

Pappa har snickrat på utbyggnaden varje dag medans Jonte och jag och vovvarna har varit ute och gått och sprungit. Freja har varit överlycklig av att springa fritt hela dagarna lång.
Är så fridfullt och lugnt uppe i stugan, man blir så avslappnad och bara njuter av tystnaden.
Har även läst ut en bok.

Nu ska jag ta och packa upp, duscha, städa och sen mysa i soffan med en bra film, för de ser ut som att regnet kommer att falla ner hela dagen. Tråkigt nog.

Imorrn är de fest som gäller med Jenny och gänget. Persmässan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0