Lyckad kväll, vädergudarna var med oss

Kvällen igår var hellyckad. Vädret var fint, men när solen försvann vart de lite kallt, men de var bara att plocka fram fleecefilten de och mysa under den. Mycke folk var de oxå. Hade god picknick med gott rödvin.
Kom hem vid 23:30, jag och Freja la oss direkt, var så trött.

Vaknade tidigt imorse, tog en promenad. Sen har min dag hittills innehållit ett besök på apoteket, sen har jag vart på banken och skaffat nytt ID-kort, men gasch va ful man alltid blir på dom där korten, ångesten är hög.
Sen var jag och handlade lite mat och så en present till Anna som fyller år imorrn. 
Har jag nyss tvättat klart 3 maskiner med tvätt och så även städat. *Puh*
Nu ska jag ta och duscha sen gå till pappa och vänta på att Jonte och Malin ringer, dom åkte från sin bostad i Märsta imorse och ska upp över dagen bara med en dubbelsäng till pappa, som han ska ha i stugan, så vi ska möta dom där, fika lite och prata.
Sen ikväll ska jag bara njuta av min underbara semester, med ett glas vitt vin och mysa i soffan me min lilla Freja och glo på film.

Dagens outfit:

image98


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0