Den som väntar..

Arg.. mitt oriflame paket har inte kommit idag heller. Nu e jag sur. Att allt ska ta sån j*vla tid..!!
Hoppas att de står utanför dörren imorrn då man kommer hem från jobbet.
Apropå jobbet, vissa människor där blir man inte klok på, haha. De e ju skrattretande. Sånna humörsvägningar som vissa har, har jag aldrig varit med om. De e ju värre än pms. Haha! Ja du jag säger då de, men inget att ta åt sig för och inget att bry sig i. Du kommer alltid att vara sådär.

Nu e min älskade lilla gofisa hemma igen, lilla Freja. Pappa åkte hem i dag från stugan, skulle hem å hämta mer byggmaterial och handla lite, så då sover han hemma inatt och åker upp imorrn igen, så inatt sover Freja me mej igen. Lilla gumman, så jag saknat dig! Du e min lilla ögonsten. Vad vore jag utan dig?!

Åh nu e jag partysugen, måste ta och parta snart..!

image76


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0