Ledighet

Ja då var den underbara helgen här igen då som jag inlett med att tvätta, städa och installerat en ny tvbox.
Även hunnit avnjutit en grekisk sallad och duschat. Har även unnat mig nya kläder, var in på linneas och shoppade lite efter jobbet, vart en svart tunika, gul urringad långärmad tröja, ett linne och en rosa kortärmad skjorta med prickar. Skitsöt.
Nu ska jag ta och sätta mig i soffan och dricka kaffe, e så himla kaffesugen. Har lovat mig själv att bara dricka kaffe på helgerna, så nu har jag te med mig till jobbet istl. De har gått bra, men nu kände jag ett starkt kaffesug. Åh så gott de e, de får bli en kaffelatte. Mmm.....

Ha en trevlig helg allihop!

image82


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0