17 maj

image34


Ja då var de norges nationaldag då och de har märkts av här.
Var ut och gick med Freja då man möttes av en grupp människor som gick och tjoade och hurrade med norska flaggan, coolt! Hahah...
Har även möblerat om idag, är helnöjd. Kvällen blir lugn, med film och mys bara.
Imorrn bär de av till Tönsen, ska tillbringa min helg där. Härligt att få komma bort ett tag. Byta miljö, de behövs. Så himla mycke tankar om mamma nu, jobbig period. Hua..

Jag fattar inte hur vissa människor funkar, hur kan man bara göra så som du gör..?! Ruskar på huvudet.. Men men de är ditt liv.
Näe nu ska jag inte sitta här och beklaga mig, ingen ide att lägga enegi på att fundera på de där.

I feel love in the air.. *fniss*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0