Sjukling :-(

Jaa jag har vart på akuten idag och kollat upp halsen. Har ju haft så j*vla ont. Och imorse hade jag 38 i feber. Så jag ringde rådgivningen och dom bokade tid på akuten. Gjorde halsodling och de visade halsfluss.. Så nu har man fått en 10 dagars pencellin kur. Mår pyton. Kan inte äta för jag kan inte svälja, dricka vatten och fruktsoppa går ganska ok, så jag får leva på de nu, men ack vad magen min svider. Har ju inte fått mat sen 12 igår förmidda. Åt 2 köttbullar och lite potatis då. Åhh vad jag vill ha mat.

Så kvällen blir så lungt som den bara kan bli. Ska kolla på massa film i sängen.
Jag som hade planerat att gå ut me Lotta och hennes fastrar ikväll då, men nä, då åker man på förbannade halsflussen.. arg..!

Nu ska jag tvinga i mig lite vatten...

Ha en trevlig lördag allihop!!

image25



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0