Trött, tröttast.. gäspar

image44


Åhh gasch vad trött jag är, vad e de för fel..?! :-) Hmm kanske kan bero på att man jobbar som en tok, stressigt och mycke och göra, väldigt mycket tankar om mamma (jobbig period) nyss varit förkyld och typ äter inget alls.
Kan de vara detta som gör att jag e trött?! :-) Vad tror ni..? De tror ialf jag..  Får ta igen mig ihelgen, sova och vila och bara mysa.
Ska bo hos pappa ihelgen och vakta huset han den loppan åker till Turkiet på fredag (gissa om man e avis), går dit på fredag, ska bo där hela nästa vecka oxå. Jag, Freja och dom andra 2 håriga sakerna som bor där (stövarna Jina och Mimmi)

Nu ska jag ringa Helena, va ett tag sen vi pratade. Mycke och berätta.
Sen blire ugly betty och fotbad. Nån mer som gillar den serien?

image43   image45


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0