bus eller godis?!

Jaha, då var de halloween då, och en annan har blivit sjuk. Småsnorig, ont i halsen och feber till och från. Inte kul. Var meningen jag och Lotta skulle ut ikväll, men då var båda förkylda. Så de blir en lugn alla helgons helg, med massor av film, tända ljus, godis, clementiner, alvedon och loka. :-)

Igår kom Jonte och Malin hem från Märsta. Sov hos pappa och åkte vidare till Malins föräldrar idag.
Jag och Freja vaknade vid 8 imorse, och gick sen bort till pappa för att äta en god frukost där med dom. Sen har vi inte gjort så himla mycket. Inte orkat. Ha varit till mamma, mormor och farmors gravar och tänd ljus.
Nu har jag nyss ätit kvällsmat. De vart lax i ugn med potatis och sås och sallad.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på film och kurera mig, för fökylningen får inte bli värre. Måste vara frisk nästa helg, annars får jag inte operera mig.

Vad gör ni på halloween?!

  
Kvällens godis och sällskap :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0