katastrof

Vad är det jag läser på tv 3 sida idag, jo att sjukhuset sänder sitt sista avsnitt ikväll för säsongen, men nej de får inte vara sant, min favvo serie är klar för säsongen. Vad ska man nu titta på?! Jag som såg framemot att titta på de mån-tors varje vecka, har inte missat ett avsnitt heller. Undra när de drar igång igen?! Aja man får väl vänta tålmodigt då. *Suck*
Idag har jag och Freja bakat lussebullar, dom ser roliga ut, men huvudsaken är att dom går att äta. Eller hur? *ler*

Kunde inte somna igår kväll, för mycke tankar i huvudet, så tankspridd. Har så mycke att fundera på nu. Låg och vred och vände på mig alldeles för länge, när jag kollade sist på kl var de 1. Sen somna jag. För nästa gång jag vakna var kl 2:30, då tyckte Freja att de var OK att gå ut och pinka. Sen somna jag inte förräns efter 3. Så jag e ganska trött idag och fortf tankspridd, men nåra tankar och funderingar jag jag fått en lösning på ialf. Skönt. Då kanske man kan slappna av och sova inatt.
Ska snart gå till pappa med lite lussebullar och fika.

Gav Freja min äppelskrutt alldeles nyss och hon sprang ut i hallen för att sätta sig på en utav dom runda mattorna jag har där, de gör hon jämt så fort hon får nått, tror att de e hennes fika matta :-) ialf, nu när jag gick ut från köket och in hit till datan så de enda som var kvar av äppelskrutten var stjälken, haha ja du Freja du har rätt man kan ju inte äta allt på äpplet. Lillskruttan min. Du förgyller min dag.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0