på jakt efter den perfekta

Nu är de såhär att jag är på jakt efter den perfekta mannen.. haha närå.. jo de oxå men nu är de faktikst en platt dataskärm jag e på jakt efter. Har länge funderat på att köpa mig en bärbar data, men tror jag släpper dom tankarna än så länge, de får bli en platt skärm istl, har kollar runt lite på elgiganten, onoff och sibas hemsidor. Ska kolla mer. Kanske net on net oxå. De har jag glömt.
Dagen har innehållit: städat, bakat, promenerat, duschat och varit och kollat på en lägenhet i byn, men den var inget för mig, den jag har nu är mycke finare. Så de får bli längre fram, ska hålla koll på fler på de där området. Så jag och Freja får mysa i våran lägenhet här ett tag till. Kvällen blir lugn, har ont i nacken och huvudet idag, ska mysa i soffan hela kvällen med popcorn och film.

Trevlig fredag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0