somebody need you..

Fy vad jag sakna dig! Mamma om du bara var här. Vill att du ska komma tillbaks. Mycke tankar om mamma nu igen, känns så fel och tråkigt att än en gång att fira födelsedagen och julen utan dig. Du ska ju vara här då, du ska ju alltid finnas här, du ska ju alltid finnas där när man känner sig ensam och ledsen och vill bara ha en kram, du gjorde ju alltid de, du var min trygghet, du fick mig alltid att bli glad igen då man var nere.
Mamma varför försvann du? De är så orättvist. Du skulle ju leva länge, de fanns så mycke mer att se, att leva för. Varför skulle just du, världens bästa och underbaraste mamma få cancer?! Varför?

Drömmer om dig nästan varje natt, och ibland känns drömmarna så verkliga, som att vi faktiskt möts igen, som om inget har hänt. Vill stanna där, vill att de ska vara verklighet. Ingen förstår mig så bra som du gjorde. Mamma jag känner mig vilsen, ensam.. Kom tillbaks.. snälla!!

Älskar dig mamma!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0