grönt te

Har nästan nyss satt mig här vid datorn, sprungit runt som en skållad råtta här sen jag kom hem från jobbet, jag har: duschat, lagat mat som vart sprödbakad torsk, potatis, sallad och sås (även matlåda imorrn) diskat, tränat yoga, busat me Freja *puh* men nu sitter jag här med en kopp grönt te med smak av citron och så lite mörk choklad. Ska snart inta platsen i soffan och kolla på sjukhuset och bonde söker fru.

Tänk att snart är de helg, gu så fort veckorna går! Man hinner knappt med så är de fredag igen. Men de är skönt oxå. Helgen blir lugn, fredagskvällen kommer jag och Freja spendera hos Jenny och Terry :-) så Freja och han får busa lite, lördagen läre jag tvätta, överfull tvättkorg, sen blir de även promenad och sen god middag på kvällen med gott vin och så film.

Nu börjar sjukhuset snart, så då är de bara att inta platsen i soffan.

Och förresten, tack Lotta att du hjälpte mig och kommentera vilka tapeter jag skulle ha, tack!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0