lite nytt i garderoben

Fick mina nya kläder från HM i måndags, alltid lika kul. Var ingen stor beställning denna gången, men detta låg i paketet:
   
Den vita tröjan invigde jag ikväll, så himla skön. Alldeles mjuk. Till har jag svarta leggings och raggsockor, behövs nu, fryser!

Ute snöar (!) de just nu, skittråkigt, stora flingor faller ner från himmlen, tidigare idag regnade det, men nu är snön här. Men imorrn kommer den ialf vara borta, så jag tycker att de är så onödigt att den ska komma om den ialf inte ligger kvar.

Idag fick vi veta att vi får sluta jobba den 31 okt, och sen komma tillbaks nästa år då de drag igång riktigt igen. De är tråkigt, men endå skönt på nått sätt. Känner att min kropp måste vila från alla tunga lyft. Och så kan man ta de lugnt efter operationen i nov oxå, så de känns bra, och så vet man att man får komma tillbaks nästa år. Så nu blir de stämpling som gäller och jobba extra inom vården! Och den bästa saken av dom alla, är att jag kan nu börja plugga matte på dagtid!! Då kommer jag klara den så jag kan söka till skola till sjuksköterske linjen i april *ler*

Blir ialf ingen promenad ikväll, jag och Freja e ju annars ut och promenerar varje kväll, men nu får de vara. Blir istl en kväll framför tv:n me te och tända ljus. Mysfaktorn är hög. Haha.





Kommentarer
Madeleine

Verkar som det snöar hos dom flesta, här regnar det bara som tur är.
Ha en mysig kväll:)

2007-10-11 @ 18:36:25
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0