lördagen

Helgen är här, lördagar är så härliga! Gårdags kvällen tillbringade jag och Freja hos Jenny, vi var ut och gick me vovvarna så dom fick springa fritt och de älskade Freja. Kom hem vid 20:30. Kollade på film, somnade vid 23 tiden.
Idag vakna man först vid 5:50, låg vaken ett tag och var måttligt irriterad på mig själv att jag alltid ska vakna tidigt då man e ledig, men lyckades att somna om och vakna sen vid 9. Klev upp, gick på promenad me Freja, sen käka vi frukost. Var och handlade och nu håller jag på och tvättar, inte kul men ett måste. Ska även dammsuga och torka golven. Ikväll blir de lungt bara, ska laga god mat och dricka lite gott vin och mysa i soffan me tända ljus och kolla på film.

Nu är de dags för en kopp kaffe och en apelsin. Mmm gott!

Njut av helgen!!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0