lugn helg

Ja då var denna helgen förbi snart oxå, har inte gjort speciellt mycket. Fredagen var lugn, städade och gjorde tacopaj, sen vart de film. Lördagen vakna man vid 9, åt frukost och gick en långpromenad me Freja, sen tvättade jag och kvällen tillbringade jag i soffan med film, godis, clementiner och te. Vilken blandning :-) Idag vakna man vid 8, (trodde jag.) Klev upp och gick en långpromenad me Freja, sen vart de ett sex and the city maraton, kollade på 10 avsnitt. Tog en paus vid 15 tiden, för pannkaks dags. Slog då över en snabbis på tv och fick syn på klockan. Den var 14 (!) va f-n detta stämmer inte. Sen gick de upp ett ljus för mig, man ställde ju tillbaks klockan en timma idag. Så jag och Freja klev upp kl 7 imorse.. haha!

Nu ska vi mysa i soffan och kolla på tv och äta clementiner, har redan ätit 3 st idag. E ju så gott!!

3dagar kvar på jobbet..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0