the last day

Ja idag jobbade man sista dagen på jobbet, känns både jättetråkigt och bra på samma gång. Jag kommer tok sakna alla mina goa arbetskamrater som man stått och fnissat och pratat med hela dagarna.
Men endå känns de bra att få vara ledig ett tag. Kunna fokusera helt och hållet på matten, så man blir klar med den och sen kunna ta de lungt efter hjärtoperationen nu i nov. Inte känna press på att gå tillbaks och jobba så snabbt som möjligt!
Imorrn blir de ett besök på den tråkiga arbetsförmedlingen, läre skriva in sig där. Och de är inte alls kul. Dom är så tråkiga och bara packar på en en massa onödiga kurser som inte ger en ett skit. Hata!
Men sen efter de lilla besöket blir de bowling.

Nu ska jag hälla upp en stor kopp med kaffe och sätta mig i soffan och kolla igenom tidningen hennes.
Sen blir de tv, sjukhuset och bonde söker fru.

Läre roa min lilla snutta nu, klänger på mig just nu som en liten apa, läre busa lite :-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0