du är vad du äter

Ikväll är de premiär för "du är vad du äter" och de måste man bara se. Jag tycker de är roligt att titta på de och följa dom till sin viktnedgång, dom är så duktiga. Och så själv sitter man där i soffan och mumsar på nått ohälsosamt och känner sig fet, haha. Fast jag måste faktiskt medge att jag äter sällan godis, är inte nå för godis.
De ska vara choklad då som jag verkligen älskar, men eftersom jag vet att jag avgudar de så mycket så ser jag till att INTE ha de hemma så ofta, för då försvinner den lika fort som den hamnade i skåpet, så ibland unnar jag mig choklad. Och så popcorn, de och choklad är de enda godis jag har hemma. Just nu sitter jag och mumsar på vindruvor och diggar musik. Freja ligger i soffan och biter på en utav hennes leksaker.

Har dammsugit ikväll, promenerat me Freja, lagat mat och nu sitter jag här en stund, ska snart ta och torka golven, skönt att städa nu så slipper man de imorrn, då kan man bara istl njuta av att fredagen äntligen är här igen.

image168


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0