nya brillor

Ja igår var jag till synsam efter jobbet på en synundersökning och de visade sig att jag läre skaffa nya brills, valde ut ett par snygga bågar som jag trivdes bra i. Får hämta dom nya brillorna på onsdag nästa vecka. Blir tvåtusensexhundra kronor. Inte så farligt.

Nu får de bli helg, Jonte och Malin kommer hem. Malin ska tillbringa helgen hos sina föräldrar och Jonte blir hos oss. Han och pappa ska jaga på lördag och söndag, men de blir även god mat och dryck. Tänkte jag skulle göra en äppelkaka till efterrätt. Jag och Freja ska även ut på långpromenad och tvätta.

Nu ska jag ta och surfa lite sen värma te och sätta mig i soffan me Freja och kolla på sjukhuset, hidden palms och top model sthlm. Sen blir de sängen och sova. ZzzzZZzzzZZzzzzzZZzz....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0