powerwalk och plugga

Uscha jag hatar verkligen söndagar, då vet man att helgen tar slut och en ny arbetsvecka börjar. Söndagar skulle vara bättre om man hade ett jobb som man trivs på och gå till varje måndag, men så är ju inte fallet här då. Så söndagar står inte högst upp på min lista. Helgerna går alldeles för fort, man hinner ju inte med.

Vaknade vid 4:10, fick panik då jag kollade på klockan och insåg att jag glömt att ställt den, så jag gjorde de, men sen kom jag ju på att de e ju för fasiken söndag idag så jag somnade om med ett belåtet leende på läpparna, haha. Presic samma sak gjorde jag igår oxå, då vakande jag vid 4:30 och ställde klockan men kom på att de är ju lördag. Hur kan man vara så dum?! Haha.

Vaknade vid 8:45 idag, klev upp åt en god frukost framför tv:n och sen gick jag och Freja på en powerwalk i de mysiga och friska höstdagen. Härligt. Freja ligger nu i sängen och sover.
Nu har jag bränt ner en massa bilder på cd skivor som ska framkallas, har även avnjutit en kopp kaffe.
Ska nu försöka att plugga lite matte, jättetrist men måste. Fy! Allt är tråkigt och trist nu.


Känns som om du vänt mig ryggen vad har jag gjort?! Saknar dig.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0