regn=myskväll

Lördagen har varit grå, kall, regning och blåsig. Riktigt ruggigt höstväder, löven har virrvlat omkring i vinden. Mysigt tycker jag endå, visst de är kallt. Men mysigt endå. Man får en bra anledning att stanna inne och mysa hela dagen lång, mysa i soffan under en filt me bra film eller en bra bok.
Fast de har jag inte gjort idag, ha varit fullt upp. Vaknade vid 8 tiden, åt frukost, duschade sen åkte vi och hämtade mina nya glasögon. Sen var vi och handlade lite. Köpte ett nytt fat, ett svart med vita blommor på som nu står på tvrums bordet me ljus på. Ett bra fynd.
Sen har jag tvättat och lagat mat. Hade dålig fantasi idag så de vart strips och grillad korv och sallad. Men imorrn blir de kycklinggryta. Satt och kollade igenom viktväktar kokboken och hittade ett recept som lät gott.

Nu ska jag mysa i soffan me ett glas vin och kolla på film.

Ensamt.. saknar dig!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0