Mitt i naturen

Vaknade vid 7:30 imorse, till ännu en dag med värme. Och idag bjöds det på sol. Åt frukost och diskade lite medans jag poppade P3. Vid 9tiden kom pappa och hämtade Freja för att åka vidare till stugan. Jag tog vespan min till mammas grav och planterade blommor i hennes lilla trädgård, det vart jättefint. Vårigt och fint. Det är du värd min kära mamma (saknar dig så) När jag kom hem packade jag ner fika och bok och tog vespan och åkte till stugan där de var målning av stugan som gällde. Men jag och Freja tog en långpromenad i solskenet istl, helt underbart väder, ca 18 grader varmt. De var så varmt att man kunde gå i tunn tröja hela promenaden. Kändes som en sommardag. Freja traskade glatt och frivilligt ner i vattnet då vi stannade till för att göra en vattenpaus, de var nog skönt att svalka av sig. Passade på att fota lite oxå, är ingen mäster fotograf men jag tycker det är så roligt att fotografera, ska införskaffa mig en systemkamera. Och ge mig ut i naturen och fota :-) Så bli inte fundersam om ni ser nån som smyger eller kryper runt i skogen med en kamera i handen, då är det bara lilla jag.

Denna dag har tillbringats utomhus hela dagen, vilket känns för det hettar på mina kinder av solen. Och fräknarna på näsan börjar träda fram. Minns då jag var liten, då hatade jag mina fula fräknar men med åren så kommer vi bättre överens *ler*

Nu ska jag försöka att få bort spåren av röd målarfärg på mina fingrar.

image630

image631

image632

image633
image634


Kommentarer
emma

va underbara bilder
freja e så söt

2008-05-01 @ 00:24:40
URL: http://enlitentax.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0