semester i höst

Här sitter jag och drömmer mig bort till solen, havet och ljumma vindar. Kollar på olika alternativ för en ev resa i oktober med Lotta. Vi funderar på att ta vårat bagage och flyga till varmare breddgrader då när hösten börjar komma och forstätta att få lite mer sommar innan vinter välkomnas. Gran Canaria blir det. Skulle vara så kul och behövligt känner jag, med tanke på att man ska jobba hela sommaren, så då känns det bra att få komma bort en vecka, koppla av, ingen stress, bara njuta av solens varma strålar. Landa efter en sommar full av jobb. Underbart! Drömmer vidare och hoppas att drömmen slår in..

Har jobbat ikväll, men bara ett kort pass 16-21. Gick bra och det var för ovanlighetens skull väldigt lugnt på jobbet. Kom hem runt 21:20. Tog en varm dusch och kröp sen ner i sängen för att kolla på en film. Nu ska jag krypa tillbaks och läsa ett tag.

Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0